مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 08:302023-12-31سياسي

دوره آموزشی نماز برای معلمان آینده زنجان برگزار شد


دانشجومعلمان به عنوان معلمان آینده این نظام در دانشگاه فرهنگیان تربیت می شوند، هر یک از این دانشجومعلمان به مدت 30 سال با دانش آموزان همراه خواهند بود و نقش سازنده ای در تربیت آینده سازان نظام دارند.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه فرهنگیان زنجان گفت: دانشجومعلمان به عنوان معلمان آینده این نظام در دانشگاه فرهنگیان تربیت می شوند، هر یک از این دانشجومعلمان به مدت 30 سال با دانش آموزان همراه خواهند بود و نقش سازنده ای در تربیت آینده سازان نظام دارند.

فرزانه اله ویردی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری دوره آموزشی روش های نوین جذب نسل نو به نماز به دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان زنجان، اظهار کرد: نماز یکی از موضوعات مهم در دین مبین اسلام است، در دانشگاه فرهنگیان زنجان نیز در آستانه سی امین اجلاس سراسری نماز دوره های آموزشی با موضوع نماز برای دانشجو معلمان برگزار شد.

وی با بیان اینکه سی امین اجلاسیه نماز بر نسل نو با تاکید بر نقش مدرسه، مسجد و دانشگاه تمرکز دارد و در این بین نقش دانشگاه ها مخصوصا دانشگاه فرهنگیان مهم است، افزود: با توجه به اینکه اجلاسیه به حلقه های میانی یعنی خانواده، مدرسه و دانشگاه تاکید دارد، با بهره گیری از ظرفیت اساتید معارف و حوزه های علمیه راهکارهای دعوت نسل نو به نماز برای دانشجومعلمان تبیین شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره آموزشی نماز برای معلمان آینده زنجان برگزار شد

دوره آموزشی نماز برای معلمان آینده زنجان برگزار شد