مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 14:302024-01-01سياسي

رشیدی: مردم از کمیت، کیفیت و تنوع پایین خودروهای داخلی ناراضی هستند


یک عضو هیئت رییسه مجلس با بیان اینکه مردم از کمیت، کیفیت و تنوع پایین خودرو و قیمت بالای آن ناراضی هستند، گفت: استفاده از خودروهای بی کیفیت داخلی باعث مصرف بی رویه انواع سوخت و آلودگی شدید هوا به خصوص در کلان شهرها شده است.

- یک عضو هیئت رییسه مجلس با بیان اینکه مردم از کمیت، کیفیت و تنوع پایین خودرو و قیمت بالای آن ناراضی هستند، گفت: استفاده از خودروهای بی کیفیت داخلی باعث مصرف بی رویه انواع سوخت و آلودگی شدید هوا به خصوص در کلان شهرها شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد رشیدی در جلسه علنی امروز مجلس در نطق میان دستور خود گفت: کشتار مردم بی دفاع غزه نشانه ضعف شدید و سقوط آزاد رژیم کودک کش صهیونیستی است که ادامه این جنایات نابودی و حذف زود هنگام رژیم صهیونیستی را سرعت می باشد که حدی برای خیانت و جنایت نمی شناسد.

وی ادامه داد: امروز ایران اسلامی در منطقه و جهان مستحکم تر از همیشه به عنوان قطب تاثیرگذار در معادلات سیاسی، اقتصادی و نظامی است در همین راستا عضویت در پیمان های مهم شانگهای و بریکس نشان دهنده قدرت تعامل مثبت سیاسی، اقتصادی و نظامی با کشورهای ذی نفوذ جهان است.

نماینده کرمانشاه در مجلس با اشاره به انتخابات گفت: حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ضامن امنیت و موتور متحرکه توسعه کشور است که باید تقویت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشیدی: مردم از کمیت، کیفیت و تنوع پایین خودروهای داخلی ناراضی هستند

رشیدی: مردم از کمیت، کیفیت و تنوع پایین خودروهای داخلی ناراضی هستند