مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 16:152024-01-18سياسي

آمدن ها و رفتن ها در مدیریت ها، طبیعی است


آمدن ها و رفتن ها در مدیریت ها، طبیعی است و بزرگترین منکر در جامعه، عملکرد ناصواب مدیران و تصمیم گیران و تصمیم سازان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، سیدمهدی امامی منش امروز پنج شنبه 28 دی ماه امسال در مراسم تودیع و معارفه فرماندار سوا کوه شمالی، گفت:  آمدن ها و رفتن ها در مدیریت ها، طبیعی است و بزرگترین منکر در جامعه، عملکرد ناصواب مدیران و تصمیم گیران و تصمیم سازان، دروغ و تزویر است.

معاون فرمانداری سوادکوه، افزود: ظرفیت های مهم و پیدا و پنهان های مختلف در شهرستان سوادکوه شمالی داریم و همه باید تلاش کنیم که واژه محرومیت را از شهرستان بزداییم.

امام جمعه سوادکوه شمالی حجت الاسلام شعبان فلاح با گرامیداشت لیله الرغائب، گفت: گرفتاری های مختلف ما به دلیل گناهان است و خداوند به دلیل گناه، نعمت های خود را کم می کند.

امام جمعه سوادکوه شمالی، افزود: محبوبیت فرماندار سابق در بین مردم را شاهد بودیم و از ارتقای وی خوشحال هستیم و سوادکوه شمالی دارای غنای معنوی است که 117 شهید دارد.

*تدوین برنامه تسهیل گرایانه هفتم نماینده قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی با تشکر از تلاش های علی پیرفلک، گفت: درکنار هم بودن مردم و مسؤولان از مهمترین اهداف انقلاب اسلامی است و توانمندی و سعه صدر فرماندار سابق را دیدم که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمدن ها و رفتن ها در مدیریت ها، طبیعی است

آمدن ها و رفتن ها در مدیریت ها، طبیعی است