مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 09:102024-01-20اقتصادي

آغاز طرح محله یار در سکونتگاههای غیر رسمی 3 شهرستان سیستان و بلوچستان


مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان از آغاز اجرای طرح محله یار در مناطق حاشیه سه شهرستان زاهدان، زابل و چابهار و 11 محله منتخب از سکونتگاههای غیر رسمی این استان با هدف استفاده از ظرفیت مردمی در بهبود و مدیریت آسیب های اجتماعی خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان از آغاز اجرای طرح محله یار در مناطق حاشیه سه شهرستان زاهدان، زابل و چابهار و 11 محله منتخب از سکونتگاههای غیر رسمی این استان با هدف استفاده از ظرفیت مردمی در بهبود و مدیریت آسیب های اجتماعی خبر داد.

زهرا ابراهیمی در گفت وگو با اییسنا افزود: این طرح با هدف بهبود و مدیریت آسیب های اجتماعی در محلات حاشیه نشین ، افزایش توانمندی و آگاهی عمومی ساکنین محلات حاشیه نشین و همچنین تلاش در راستای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی با استفاده از ظرفیت های مردمی با برپایی میز خدمت مشاوره و کارگاههای آموزشی در سیستان و بلوچستان اجرایی شد.

وی ادامه داد: در قالب این طرح پیشگیری از آسیب های اجتماعی و عوامل موثر در تزلزل نهاد خانواده، تحکیم و تقویت بنیان خانواده در جامعه و ایجاد جامعه ای خانواده محور مورد توجه قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح محله یار در سکونتگاههای غیر رسمی 3 شهرستان سیستان و بلوچستان

آغاز طرح محله یار در سکونتگاههای غیر رسمی 3 شهرستان سیستان و بلوچستان