مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 11:302024-01-13اجتماعي

هشدار قرمز هواشناسی برای بارش برف در استان اردبیل


هواشناسی استان از صدور هشدار قرمز هواشناسی برای بارش برف (تشدید فعالیت سامانه بارشی) در استان اردبیل خبر داد.

- ایسنا/اردبیل هواشناسی استان از صدور هشدار قرمز هواشناسی برای بارش برف (تشدید فعالیت سامانه بارشی) در استان اردبیل خبر داد.

مجید کوهی 23 دی در گفتگو با ایسنا از صدور هشدار قرمز هواشناسی برای استان اردبیل خبر داد و افزود: بر اساس نقشه های هواشناسی تشدید فعالیت سامانه بارشی (بارش برف سنگین)، از اواخر وقت شنبه 23 دی ماه تا اواخر وقت یکشنبه 24 دی ماه 1402 صورت خواهد گرفت که بارش سنگین برف و کولاک شدید برف بر اثر وزش باد، پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: منطقه اثر این سامانه تمامی مناطق استان بوده اما مناطق مرکزی، شهرستان گرمی و بخش هایی از شهرستان خلخال بیشتر تحت تأثیر این سامانه خواهند بود.

کوهی در خصوص نوع مخاطره این سامانه اظهار کرد: بسته شدن برخی از راه های ارتباطی روستاها و جاده های فرعی؛ اختلال در تردد شهری و برون شهری به دلیل انباشت برف؛ کاهش دید بر اثر کولاک برف در جاده های مواصلاتی؛ تداوم یخبندان و اختلال در عملیات های پروازی فرودگاه اردبیل از مخاطرات این سامانه می باشد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل توصیه های ذکر شده در این سامانه را آمادگی کامل دستگاه های اجرایی و امدادی؛ انجام اقدامات به موقع در خصوص برف روبی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار قرمز هواشناسی برای بارش برف در استان اردبیل

هشدار قرمز هواشناسی برای بارش برف در استان اردبیل