مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 11:252024-01-17اقتصادي

4 کیلومتر زیرسازی محدوده 3 راهی سرنی _ صوغان در حال انجام است


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب کرمان از روند پیشرفت فیزیکی 80 درصدی عملیات احداث و زیرسازی این محور در محدوده 3 راهی سرنی _ صوغان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جیرفت، مجتبی محمودی در بازدید از محور فاریاب _ اروزوییه، به اجرای عملیات روکش انجام شده در این محور به طول 4 کیلومتر طی سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: در محدوده سه راهی سرنی _ صوغان 4 کیلومتر از محور خاکی بوده که با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد تومان در حال حاضر با همت و تلاش این اداره کل عملیات احداث آن با جدیت در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب کرمان یادآور شد: عملیلت احداث این محور از سال 83 آغاز شده است و طی 18 سال تنها 18 کیلومتر از این مسیر به بهره برداری رسیده است که خوشبختانه با سیاست های دولت سیزدهم و حمایت های استاندار توانسته ایم در سال اول 6 کیلومتر و درسال جاری با تکمیل عملیات فوق 6 کیلومتر دیگر از این محور را احداث، آسفالت و به بهره برداری برسانیم.

فرماندار فاریاب نیز در این بازدید از اهمیت این پروژه برای توسعه و ارتقاء اقتصاد منطقه سخن گفت و افزود: احداث محور فاریاب _ زهمکان _ سرنی _ صوغان، شهرستان فاریاب را به شهرستان ارزوییه متصل و از بن بست خارج می کند و سبب رشد اقتصادی مردم خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 کیلومتر زیرسازی محدوده 3 راهی سرنی _ صوغان در حال انجام است

4 کیلومتر زیرسازی محدوده 3 راهی سرنی _ صوغان در حال انجام است