مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 08:402024-01-06سياسي

هامون با 745 اثر ثبت ملی پیشانی شهرهای گردشگری شمال سیستان و بلوچستان


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هامون گفت: این شهرستان با دارا بودن 745 اثر ثبت ملی پیشانی شهرهای گردشگری شمال سیستان و بلوچستان به شمار می رود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هامون گفت: این شهرستان با دارا بودن 745 اثر ثبت ملی پیشانی شهرهای گردشگری شمال سیستان و بلوچستان به شمار می رود.

میثم شهرکی شمالی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از برگزاری جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی در هامون خبر داد و بیان کرد: به منظور ساماندهی خدمات سفرهای نوروزی 1403 اولین جلسه این ستاد با حضور اعضا برگزار و دستگاه های متولی و عضو نیز هر کدام مکلف به انجام ماموریت های محوله و تدارک شرایط لازم برای میزبانی خوب از مسافران نوروزی شدند.

وی افزود: هامون پیشانی شهرهای گردشگری شمال سیستان و بلوچستان بوده به طوری که در سال گذشته بیش از 400 هزار گردشگر از این شهرستان دیدن کردند.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هامون با اشاره به اینکه این شهرستان دارای 745 اثر ملی و بیش از 120 اثر شناسایی شده و در حال ثبت است، تاکید کرد: شهر سوخته، کوه خواجه، دریاچه هامون، قلعه رستم، آس بادها و سکوهه جزو بیشترین نقاط گردشگر پذیر هامون محسوب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هامون با 745 اثر ثبت ملی پیشانی شهرهای گردشگری شمال سیستان و بلوچستان

هامون با 745 اثر ثبت ملی پیشانی شهرهای گردشگری شمال سیستان و بلوچستان