مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 17:452024-01-18اقتصادي

کاهش قیمت مرغ در گلستان/ صدور مجوز واردات دام زنده از اینچه برون


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان با اشاره به تصمیمات جدید ستاد تنظیم بازار استان و کاهش قیمت مرغ برای مصرف کننده، عنوان کرد: مجوز واردات دام زنده از مرز اینچه برون در استان گلستان صادر شد.

- ایسنا/گلستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان با اشاره به تصمیمات جدید ستاد تنظیم بازار استان و کاهش قیمت مرغ برای مصرف کننده، عنوان کرد: مجوز واردات دام زنده از مرز اینچه برون در استان گلستان صادر شد.

سیدمحمد دهنوی عصر امروز، پنج شنبه 28 دی ماه 1402 در جلسه ستاد تنظیم بازار گلستان با اشاره به کاهش قیمت مرغ در بازار استان، اظهار کرد: امروز قیمت مرغ را بررسی مجدد کرده و بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار گلستان قیمت را برای مصرف کننده در استان با عنایت به وضعیت تولید و فضای خوبی که در مجموعه فارم های تولید داریم 80 هزار تومان تصویب و اعلام کردیم.

وی با اشاره به صدور مجوز واردات دام زنده از مرز اینچه برون نیز گفت: پیشنهاد شده است که در اولین فرصت از میزان گوشت گرمی که وارد کشور می شود سهم استانی درخواست و در شهرستان ها توزیع شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار با تأکید بر واردات دام زنده به صورت پیله وری از مرز اینچه برون، خاطرنشان کرد: استفاده دام زنده به صورت پیله وری در استان گلستان دیروز از تهران پیگیری و مصوبات ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش قیمت مرغ در گلستان/ صدور مجوز واردات دام زنده از اینچه برون

کاهش قیمت مرغ در گلستان/ صدور مجوز واردات دام زنده از اینچه برون