مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 14:202024-01-19اجتماعي

کاشت 550 اصله نهال در آستارا به مناسبت روز هوای پاک


به مناسبت روز هوای پاک با همکاری ادارات منابع طبیعی، حفاظت محیط زیست و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 2 آستارا 550 اصله نهال در محل پناهگاه حیات وحش لوندویل شهرستان آستارا کاشت شد.

- ایسنا/گیلان به مناسبت روز هوای پاک با همکاری ادارات منابع طبیعی، حفاظت محیط زیست و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 2 آستارا 550 اصله نهال در محل پناهگاه حیات وحش لوندویل شهرستان آستارا کاشت شد.

در این برنامه فرهنگی و زیست محیطی که ظهر روز جمعه، 29 دی ماه و در راستای پویش مردمی کاشت یک میلیارد درخت انجام شد، دانش آموزان و مسئولان شهرستان آستارا با شعار قدر محیط و هوای پاک اطراف خود را بدانیم این روز را با کاشت نهال از نوع افرا و توسکا گرامی داشتند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان در جریان این آیین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فواید درخت به عنوان توسعه فضای سبز بر کسی پوشیده نیست از این رو باید سنت حسنه نهال کاری و فرهنگ کاشت درخت در جامعه گسترش یابد.

سید مازیار رضوی افزود: مشارکت مردم در امر کاشت نهال و حفاظت از عرصه های منابع طبیعی از موارد مهمی است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان گفت: استان گیلان از ظرفیت بالایی برای بهبود عملکرد نهضت ملی کاشت و تولید نهال در کشور برخور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت 550 اصله نهال در آستارا به مناسبت روز هوای پاک

کاشت 550 اصله نهال در آستارا به مناسبت روز هوای پاک