مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 10:562023-12-24اجتماعي

می شود با تعطیلی کامل کلانشهرها در روزهای آلوده خداحافظی کرد +فیلم


  مدیرعامل شرکت فن آوران اینترنت اشیاء ITO خاطرنشان کرد: بنابراین هنگامی که داده های این سامانه به طور لحظه ای مورد بررسی قرار می گیرد می تواند در تصمیم گیری و تصمیم سازی بهتر دستگاه های اجرایی موثر باشد.

کنترل ترافیک جهت کاهش آلودگی منطقه مورد نظر از کاربردهای دیگری است که این مدیر دانش بنیان به آن اشاره کرده و گفت: با کمک مجموعه صا ایران، تولید انبوه سامانه در این زمینه انجام می شود.

کنترل و پایش آلودگی هوا در محیط های مسکونی کنترل و پایش آلودگی هوا در محیط های مسکونی، محصول دیگری است که فکری راجع به آن بیان کرد: محصولی نیز طراحی شده که برای محیط های داخلی مورد استفاده قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: در این محصول، شاخص آلودگی هوا در محیط منزل بررسی می شود که اگر کسی سالمند یا کودکی در منزل دارد، مراقبت خاص از او در نظر گرفته شود، همچنین وجود گاز مونواکسیدکربن به ویژه در مناطق محروم که بیشتر از بخاری نفتی استفاده می شود، مورد دیگری است که توسط این سنسور مشخص می شود.

فکری پیرامون تولید انبوه این محصول اظهار داشت: محصول مورد نظر جهت استفاده در منازل مسکونی، توسط شرکت ما تولید شده اما برای تولید انبوه لازم است که مسؤولان نیز قدم هایی به جلو بردارند و همراهی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می شود با تعطیلی کامل کلانشهرها در روزهای آلوده خداحافظی کرد +فیلم

می شود با تعطیلی کامل کلانشهرها در روزهای آلوده خداحافظی کرد +فیلم