مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 10:102024-01-17اقتصادي

پساب تصفیه خانه های فاضلاب برای صنایع خوزستان استفاده می شود


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: استفاده از پتانسیل پساب در شرکت های آب و فاضلاب می تواند موجب توسعه این شرکت شود و در خوزستان یکی از برنامه ها استفاده از ظرفیت پساب تصفیه خانه های فاضلاب برای صنایع و شرکت ها در سطح استان است.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: استفاده از پتانسیل پساب در شرکت های آب و فاضلاب می تواند موجب توسعه این شرکت شود و در خوزستان یکی از برنامه ها استفاده از ظرفیت پساب تصفیه خانه های فاضلاب برای صنایع و شرکت ها در سطح استان است.

صابر علیدادی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: پرسنل آبفا خوزستان باید در یک سطح قابل قبولی از رفاهیات قرار بگیرند و با تامین رفاهیات و معیشت پرسنل این شرکت باید تلاش کنیم تا خدمات رسانی موثری به مردم داشته باشیم.

وی افزود: عقب ماندگی حقوق و بیمه پرسنل قابل قبول نیست و باید با مدیریت درآمد و هزینه ها بتوانیم معوقات گذشته را جبران کنیم و رضایتمندی پرسنل را با کمک همه همکاران به وجود بیاوریم.

علیدادی بیان کرد: بخش بهره برداری و مشترکین دو مورد از اولویت های اصلی شرکت آب و فاضلاب است و با توجه به پیش بینی های چهارمین سال خشکسالی در کشور، تکمیل پروژه های مهم و اولویت دار و وارد مدار شدن آن ها در دستور کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پساب تصفیه خانه های فاضلاب برای صنایع خوزستان استفاده می شود

پساب تصفیه خانه های فاضلاب برای صنایع خوزستان استفاده می شود