مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 13:352023-12-26سياسي

معاون اجرایی رییس جمهور: میز مدیریتی کارگزاران باید بین مردم باشد


معاون اجرایی رییس جمهور با بیان اینکه شاخص عمل سریع، مومنانه و انقلابی باید در ارزیابی نهادها لحاظ شود گفت: میز مدیریتی باید بین مردم باشد، -   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محسن منصوری، معاون اجرایی رییس جمهور در حاشیه مراسم بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی در استان اصفهان اظهار داشت: برای ارزیابی دقیق باید نقشه کلان انقلاب اسلامی را درست درک کنیم و نسبت خود با این نقشه را بسنجیم؛ باید ببینیم از نقطه ای که در آن قرار داریم، تا نقطه مطلوب چقدر فاصله داریم.

وی افزود: رهبر انقلاب این نقشه را در چندین برهه تبیین کردند، 5 گام تحقق این نقشه عبارتند از تحقق انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی که در حال حاضر در گام تحقق دولت اسلامی هستیم.

منصوری تصریح کرد: باید اعتراف کنیم که سال ها در این مرحله گیر کردیم، سال ها زمان صرف کردیم اما امروز درحال نزدیک تر شدن به تحقق آن هستیم؛ نقص اصلی دولت اسلامی کارگزاران هستند.

معاون اجرایی رییس جمهور با بیان این که مقام معظم رهبری دو تعریف اصلی از دولت دارند، خاطرنشان کرد: اولی کارگزاران و روش و منش آن ها است، دومی نظامات و فرایندها است؛ با تقویت این دو بال به سوی تحقق دولت اسلامی پیش خواهیم رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون اجرایی رییس جمهور: میز مدیریتی کارگزاران باید بین مردم باشد

معاون اجرایی رییس جمهور: میز مدیریتی کارگزاران باید بین مردم باشد