مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 09:502023-12-29حوادث

آتش سوزی 3 کارگاه صنایع چوب در جاده خاوران


سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از آتش سوزی در سه کارگاه چوب بری و نجاری در جاده خاوران خبر داد و اعلام کرد که این حادثه مصدومیت و تلفات جانی نداشته است.

- سیدجلال ملکی در گفت وگو با ایسنا، با اعلام خبر آتش سوزی در دو کارگاه در جاده خاوران اظهارکرد: وقوع حادثه آتش سوزی در یک کارگاه چوب بری و نجاری در ساعت 43 دقیقه بامداد امروز در جاده خاوران، شهرک صنعتی خاوران، سایت درودگران به سامانه 125 آتش نشانی اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه بلافاصله سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی از جمله تانکر آب و خودروهای حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: در آنجا مشاهده شد که سه باب سوله که دو باب آن کارگاه با کاربری رنگرزی مبل و یک باب آن کارگاه با کاربری چوب بری و نجاری و جمعا با وسعت حدود 300 متر و مسقف بودند، آتش گرفتند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران افزود: کارگاه چوب بری و نجاری دچار آتش سوزی شده و تقریبا بخش زیادی از آن کاملا شعله ور شده بود.

آتش به بخش هایی از دو کارگاه مجاور دیگر سرایت کرده بود.

یک کارگاه دیگر هم کنار این کارگاه ها بود که آتش به آن سرایت نکرده بود اما دود به آن نفوذ کرده بود و دو نفر داخل این کارگاه حضور داشتند که آتش نشانان این دو نفر را خارج کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی 3 کارگاه صنایع چوب در جاده خاوران

آتش سوزی 3 کارگاه صنایع چوب در جاده خاوران