مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 07:402024-01-09اقتصادي

رشد صادرات از گمرکات سیستان و بلوچستان


ناظر گمرکات استان سیستان و بلوچستان از رشد 24 درصدی ارزش صادرات قطعی از گمرکات استان در 9 ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان ناظر گمرکات استان سیستان و بلوچستان از رشد 24 درصدی ارزش صادرات قطعی از گمرکات استان در 9 ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

محمدعلی خاشی در گفت وگو با ایسنا- افزود: از ابتدای سال تا پایان آذرماه سال جاری یک میلیون و 484 هزار و 697 تن کالا به ارزش 250 میلیون و 482 هزار دلار از طریق گمرکات زاهدان، میرجاوه، میلک، چابهار، پیشین، گمشاد، کوهک و جالق سراوان و بازارچه ریمدان به خارج از کشور صادر شده است.

ناظر گمرکات استان سیستان و بلوچستان گفت: این میزان کالاهای صادراتی از نظر ارزش 24 درصد و از حیث وزن 11 درصد افزایش نشان می دهد.

وی افزود: عمده اقلام صادرات قطعی گمرکات استان در این مدت کلینکر، سیمان، زغال سنگ، خرما، کنسانتره سنگ آهن، گاز، پودر رختشویی، میوه، سنگ نمک، کاشی و محصولات کشاورزی بوده که عمده این اقلام به کشورهای پاکستان، چین، افغانستان، بنگلادش، هند، آذربایجان، ارمنستان، روسیه و عراق صادر شده است.

ناظر گمرکات استان سیستان و بلوچستان و مدیرکل گمرک زاهدان در خصوص آمار کالاهای صادراتی اظهار شده در سایر گمرکات کشور و خروجی از گمرکات و بازارچه های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد صادرات از گمرکات سیستان و بلوچستان

رشد صادرات از گمرکات سیستان و بلوچستان