مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 18:252023-12-22سياسي

راهبرد اصلی در انتخابات امید آفرینی در جامعه است


رییس هیئت بازرسی انتخابات خراسان جنوبی گفت: راهبرد اصلی ما در انتخابات امید آفرینی در جامعه است و باید به عنوان هیئت بازرسی انتخابات با اجرای کامل قانون تضمین سلامت انتخابات را به مردم بدهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا عباس زاده، رییس هیئت بازرسی انتخابات خراسان جنوبی امروز در جلسه هیئت بازرسی انتخابات استان اظهارداشت: راهبرد اصلی ما در انتخابات امید آفرینی در جامعه است و باید به عنوان هیئت بازرسی انتخابات با اجرای کامل قانون تضمین سلامت انتخابات را به مردم بدهیم.

  وی گفت: هیئت بازرسی انتخابات شامل پنج نفر عضو با ترکیب رییس، یک نفر دبیر و سه نفر عضو است که این هیأت در استان به ریاست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تشکیل شده است.

  وی تصریح کرد:  قانون برای تمام مراحل انتخابات از شروع تا پایان، مقررات را تعیین کرده که اگر به درستی اجرا شود سلامت انتخابات تضمین می شود.

معاون استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: کمیته های آموزش، فناوری اطلاعات و آمار، پشتیبانی، ارزیابی عملکرد، پاسخگویی به شکایات، اطلاعات و اخبار و بازرسان ویژه زیر مجموعه هیئت بازرسی انتخابات فعالیت دارند.

  عباس زاده، کنترل و بازرسی جریان انتخابات و حصول اطمینان از انجام صحیح، دقیق و بموقع وظایف قانونی توسط عوامل اجرایی را از مهمتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبرد اصلی در انتخابات امید آفرینی در جامعه است

راهبرد اصلی در انتخابات امید آفرینی در جامعه است