مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 23:552023-12-30حوادث

انتقام هولناک مرد کینه جو از دوستانش


انتقام خیانت الود/ سارق بزرگراه نیایش به حبس و تبعید محکوم شد/ اعدام قاتل مأمور پلیس پس از 19 سال/ دستگیری عامل 2 جنایت مسلحانه در کرمان/ شرارت های هولناک شیطان ماهی/ درخواست طلاق به خاطر چالش های اینستاگرام/ زورگیر مخوف ضربه فنی شد/ انتقام هولناک مرد کینه جو از دوستانش - مهم ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (شنبه نهم دی ماه سال 1402) را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

  انتقام خیانت الود هرچه پدر و مادرم تاکید می کردند که این عشق و عاشقی های هوس آلود، آینده و زندگی ات را نابود می کند، باورم نمی شد.

بیشتر بخوانید سارق بزرگراه نیایش به حبس و تبعید محکوم شد مرد افغانستانی که به جرم سرقت گوشی تلفن همراه راننده در ترافیک بزرگراه نیایش تهران محارب شناخته و به اعدام محکوم شده بود با نقض حکم به زندان و تبعید محکوم شد.

بیشتر بخوانید اعدام قاتل مأمور پلیس پس از 19 سال سارق مسلح بانک که یک مأمور پلیس را به شهادت رسانده بود، پس از 19 سال به دار مجازات آویخته شد.

بیشتر بخوانید دستگیری عامل 2 جنایت مسلحانه در کرمان عامل 2 جنایت مسلحانه در مجلس عروسی با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) کرمان پس از یک سال فرار دستگیر شد وانگیزه خود از ارتکاب قتل را انتقام گیری شخصی عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقام هولناک مرد کینه جو از دوستانش

انتقام هولناک مرد کینه جو از دوستانش