مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 11:152024-01-17اقتصادي

هیچ کمبودی در توزیع سوخت زمستانی کشور نیست


مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: هیچ کمبودی در توزیع سوخت زمستانی کشور وجود ندارد و در سه روز گذشته نیز 82 میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی به صورت ویژه در مناطق پربارش کشور توزیع شده است.

- مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: هیچ کمبودی در توزیع سوخت زمستانی کشور وجود ندارد و در سه روز گذشته نیز 82 میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی به صورت ویژه در مناطق پربارش کشور توزیع شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جعفر سالاری نسب در این باره توضیح داد: افزون بر سوخت ذخیره سازی شده در تابستان، تنها در سه روز گذشته (23، 24 و 25 دی ماه) با توجه به برودت هوای کشور و افزایش بارش ها در بسیاری از نقاط، 82 میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در مناطق شمال و شمال غرب کشور شامل اردبیل، میاندوآب، آذربایجان شرقی، کردستان، ارومیه، گیلان، زنجان، همدان، کرمانشاه و چالوس به صورت ویژه توزیع شده است.

وی تأکید کرد: ذخیره سازی سوخت زمستانی شامل نفت سفید و نفت گاز، امسال نیز مانند سال های گذشته با توجه به پیش بینی های انجام شده، از مردادماه در فروشندگی های روستایی سراسر کشور آغاز و تا پایان شهریورماه تکمیل شد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران بیان کرد: فرآورده های نفتی برخی مناطق کشور که با کاهش دمای هوا و بارش های بیشتری روبه رو بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ کمبودی در توزیع سوخت زمستانی کشور نیست

هیچ کمبودی در توزیع سوخت زمستانی کشور نیست