مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 14:062023-12-26سياسي

بین المللی سازی گردشگری سلامت نقش وِیژه ای در رشد اقتصادی اردبیل دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، دیاکو عباسی امروز در نخستین سمینار گردشگری سلامت در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: این شورا از نمایندگان چهار وزارتخانه تشکیل یافته و با تقسیم کار بین اعضا تعامل خوبی در این شورا شکل گرفته و توفیق شورا هم منوط به همکاری دستگاه های مختلف است.

وی افزود: طی این 2 سال تعاملات بین بخشی بسیار خوبی صورت گرفته است و پروژه ها و برنامه های مشترک انجام شده است.

دبیر شورای راهبری گردشگری سلامت کشور در ادامه به برنامه های این شورا اشاره کرد و گفت: طب ایرانی- اسلامی و آب درمانی ها حجم بالایی از اقتصاد گردشگری سلامت را به خود اختصاص داده اند و دوره های آموزشی خوبی هم در این راستا برگزار شده است.

دبیر شورای راهبری گردشگری سلامت کشور یادآورشد: علاوه بر این برای توانمندسازی استان ها 30 کمیته مشترک در حوزه در گردشگری سلامت راه اندازی شده است و استان ها در ابعاد مختلف آموزشی، ساختاری و مدیریتی پویاتر شده است.

عباسی با بیان اینکه صنعت گردشگری و فعالان این حوزه با دولت باید تقویت شود، اظهار کرد: در جریان مطالعات ملی درباره آب های درمانی که در سال 1385 انجام شد، حدود 800 چشمه آب معدنی با خواص مختلف در کشور شناسایی شد که از بین آن ها 360 مجموعه آب درمانی و گرم قابلیت توسعه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بین المللی سازی گردشگری سلامت نقش وِیژه ای در رشد اقتصادی اردبیل دارد

بین المللی سازی گردشگری سلامت نقش وِیژه ای در رشد اقتصادی اردبیل دارد