مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 15:502024-01-03سياسي

معماری آینده فراجا با مشورت 600 نفر از صاحب نظران کشور انجام شده است


 رییس مرکز مطالعات راهبردی فراجا با اشاره به تدوین و طراحی معماری آینده فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی، گفت: این کار با استفاده از نظرات کارشناسی بیش از 600 نفر از اندیشمندان و صاحب نظران و نخبگان درون و برون سازمانی انجام شده است.

- ایسنا/کرمانشاه  رییس مرکز مطالعات راهبردی فراجا با اشاره به تدوین و طراحی معماری آینده فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی، گفت: این کار با استفاده از نظرات کارشناسی بیش از 600 نفر از اندیشمندان و صاحب نظران و نخبگان درون و برون سازمانی انجام شده است.

سردار سرتیپ پاسدار لطفعلی بختیاری، امروز(13 دی)در همایش گفتمان سازی معماری آینده فراجا که در مجتمع خدماتی رفاهی پردیس کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: موضوع معماری آینده فراجا و نیروهای مسلح موضوعی است که رهبر معظم انقلاب روی آن تاکید فراوان داشتند.

وی با بیان اینکه معماری در واقع گامی برای تحول سازمانی است، تصریح کرد: نگاه ما باید نگاهی تحولی باشد و تحول هم شامل حفظ و تقویت اصول و خطوط اساسی انقلاب و همچنین نورآوری در شیوه ها و کارکردها می شود.

بختیاری همچنین به برخی از فلسفه های معماری فراجای آینده اشاره کرد و گفت: افزایش آمادگی، کاهش غافلگیری، نهادینه سازی اندیشه ها و نظریه های انتظامی امنیتی در کنار آموختن از تجارب گذشته از جمله این اهداف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معماری آینده فراجا با مشورت 600 نفر از صاحب نظران کشور انجام شده است

معماری آینده فراجا با مشورت 600 نفر از صاحب نظران کشور انجام شده است