مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 23:252023-12-30اجتماعي

فعالیت 12 کمیته تخصصی در ستاد تسهیل زائران ویژه نیمه شعبان


معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم گفت: ستاد تسهیل زائران ویژه نیمه شعبان هرساله با حضور دستگاه های دولتی و اجرایی استان قم برای برطرف کردن مشکلات و تامین نیازمندی ها جهت حضور زائرین در قم برگزار می شود که امسال 12 کمیته با موضوعات مختلف در این .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، ابوالقاسم مقیمی شامگاه شنبه در جلسه ستاد تسهیل زائرین استان قم که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: ستاد تسهیل زائران ویژه نیمه شعبان هرساله با حضور دستگاه های دولتی و اجرایی استان قم برای برطرف کردن مشکلات و تامین نیازمندی ها جهت حضور زائرین در قم برگزار می شود.

وی ادامه داد: 12 کمیته با موضوعات مختلف در این ستاد مشغول به فعالیت هستند که امشب فعالیت 4 کمیته خدمات شهری، رسانه، ترافیک، مردمی و پشتیبانی را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم تصریح کرد: سال گذشته نیمه شعبان متفاوتی را نسبت به سال های پیش تر تجربه کردیم ، براساس آمار حدود 3 و نیم میلیون زائر وارد قم شده و خدمات گوناگون را دریافت کردند.

وی ادامه داد: باتوجه به این استقبال و با پیگیری های مستمر استاندار قم دستور تشکیل کارگروه ویژه زیارت برای اربعین از طرف معاون اول رییس جمهور اخذ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 12 کمیته تخصصی در ستاد تسهیل زائران ویژه نیمه شعبان

فعالیت 12 کمیته تخصصی در ستاد تسهیل زائران ویژه نیمه شعبان