مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 22:002024-01-06اقتصادي

راه بازگشت را برای کسانی که دچار اشتباه شدند، باز گذاشتیم


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه سال گذشته با یک جنگ ترکیبی روبه رو بودیم که در این جنگ برخی ها دچار اشتباه محاسباتی شدند اما ما راه بازگشت را باز گذاشتیم و بخشیدیم در حالی که انتظارش را نداشتیم و یادمان هم نمی رود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمد مهدی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه امروز در جمع اهالی فرهنگ و هنر ضمن تسلیت حادثه تروریستی کرمان با بیان اینکه ما در این سفر چند اتفاق مهم را در حال پیگیری هستیم، اظهار داشت: طرح های مثل تئاتر شهر که برای آن 80 میلیارد تومان کنار گذاشته شده است، باید این میزان اعتبار هر چه سریعتر توسط مدیرکل ارشاد استان جذب و کارها جلوتر رفته که با سرانجام رسیدن این طرح استعداد های مناطق غرب کشور در اینجا شکوفا می شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دررابطه با صدور مجوزهای مؤسسات فرهنگی و هنری گفت: تلاش می کنیم که سریع تر مجوز ها صادر بشود و باید بحث کیفیت کار بر کمیت آن ترجیح داده شود.

  وی گفت: بیش از 3 هزار مسجد پایگاه قرآنی را دنبال می کنیم و استان زنجان که مهد قرآن و فعالیت های فرهنگی است باید فضای فرهنگ و هنر این استان را بیش ازپیش تقویت کنیم.

اسماعیلی با اشاره به فعالیت قرارگاه شهید آوینی گفت: ارشاد به دنبال بودجه ریزی جدیدی در استان ها بوده تا برای اصحاب رسانه و فعالین قرآنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه بازگشت را برای کسانی که دچار اشتباه شدند، باز گذاشتیم

راه بازگشت را برای کسانی که دچار اشتباه شدند، باز گذاشتیم