مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 17:152024-01-14بين الملل

روزنامه استرالیایی: آمریکا در حمایت از تل آویو در انزوا قرار گرفته است


تجاوزات رژیم صهیونیستی و نقض حقوق بین المللی و حقوق بشر از سوی این رژیم به حدی است که آمریکا دیگر در حمایت از تل آویو به طور بی سابقه در انزوا قرار گرفته است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - راهبرد معاصر نوشت:  روزنامه استرالیایی green left در تحلیلی عنوان کرده است؛ جنگ اسراییل علیه فلسطینیان در نوار غزه نقطه محوری فوری پروژه بلندمدت صهیونیستی است تا تمام سرزمین فلسطین را از رودخانه تا دریا تصرف کند.

اوایل این هدف در شعار اسراییلی ها یعنی سرزمین بدون مردم، برای مردم بدون سرزمین و نادیده گرفتن حضور مردم فلسطین در سرزمین خودشان بیان شد.

فلسطینیان غزه امروزی عمدتاً نوادگان کسانی هستند که به وسیله شهرک نشینان یهودی از خانه های خود رانده شده اند، یهودیانی که از قبل جنگ 1948 از سوی قدرت های امپریالیستی غربی ازجمله بریتانیا حمایت می شدند تا فلسطینیان از سراسر سرزمینشان به غزه بگریزند، آن هم زمانی که این منطقه در مدیریت مصر بود.

اسراییل، غزه را در تجاوز به مصر، سوریه و اردن در سال 1967، البته با حمایت غرب اشغال کرد، اما این بار و در جنگ غزه، آمریکا نخستین و تنها حامی اسراییل بود.

نسل کشی و پاکسازی نژادی سازمان ملل متحد تعریف دقیقی از نسل کشی دارد که فراتر از کشته شدن ناخواسته غیرنظامیان در جنگ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه استرالیایی: آمریکا در حمایت از تل آویو در انزوا قرار گرفته است

روزنامه استرالیایی: آمریکا در حمایت از تل آویو در انزوا قرار گرفته است