مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 19:552024-01-11سياسي

مصحف خطی جمعی از بانوان خوشنویس رونمایی شد


آیین رونمایی از مصحف خطی که توسط 26 نفر از بانوان خوشنویس از سراسر کشور در مدت یک سال کتابت شده است، در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد.

- ایسنا/قم آیین رونمایی از مصحف خطی که توسط 26 نفر از بانوان خوشنویس از سراسر کشور در مدت یک سال کتابت شده است، در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد.

مصحف شریف قرآن به خط بانوان کاتب امروز (21 دی ماه) در حرم بانوی کرامت برگزار شد.

این مصحف به همت 26 نفر از بانوان ممتاز و منتخب کاتب قرآن کریم و با نظارت و راهنمایی جمعی از اساتید برجسته دارالکتابه مرکز طبع و نشر قرآن کریم جمهوری اسلامی مصحف شریفی در مدت یک سال کتابت شده است.

آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری، رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی، تولیت حرم مطهر بانوی کرامت، حجت الاسلام والمسلمین اجاق نژاد، تولیت مسجد مقدس جمکران در این آیین رونمایی حضور داشتند.

این قرآن خطی به همت دارالکتابه مرکز طبع و نشر قران کریم و تحت نظارت و راهنمایی اساتید بزرگ خوشنویسی و کارشناسان قرآنی توسط بانوانی از شهرهای قم، تهران، اصفهان، مشهد، شهرضا، تبریز، کرج، همدان، اراک، لارستان و شیراز در مدت یک سال کتابت شده است.

رحمت قرآن و بازسازی نفس انسانی آیت الله سعیدی، تولیت حرم بانوی کرامت در ابتدای این آیین، گفت: براساس آیات قرآن، آنچه از قرآن ناز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصحف خطی جمعی از بانوان خوشنویس رونمایی شد

مصحف خطی جمعی از بانوان خوشنویس رونمایی شد