مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 18:102023-12-23بين الملل

مقایسه ویرانی های به جا مانده از اسراییل و داعش


روزنامه واشنگتن پست در گزارشی ویرانی های به جا مانده از رژیم صهیونیستی در غزه را با تخریب ساختمان ها در دوران حضور داعش در سوریه و عراق مقایسه کرده است.

- به گزارش  تابناک به نقل از تسنیم، این روزنامه آمریکایی امروز شنبه در رابطه با ویرانی های به جا مانده در غزه نوشت که کارزار نظامی اسراییل در نوار غزه شبیه به هیچ عملیات نظامی در قرن بیست و یکم نبوده است.

واشنگتن پست با تحلیل تصاویر ماهواره ای، داده های حملات هوایی و ارزیابی سازمان ملل از خسارت ها و همچنین مجموعه مصاحبه ها این گزارش را جمع آوری کرده است.

شواهد به دست آمده نشان می دهد که سرعت و میزان خرابی های به بار آمده در غزه توسط اسراییل بیشتر از جنگ های اخیر بوده و در مدت زمان کم ساختمان های بیشتری در مقایسه با دوره حضور داعش در سوریه و عراق به جا گذاشته است.

داده های به دست آمده توسط واشنگتن پست حاکی از این است که از شروع جنگ در 7 اکتبر تا 26 نوامبر، 37 هزار و 379 سازه در غزه تخریب شدند که از این میزان 10 هزار و 49 مورد آن به طور کامل ویران شدند.

     بر اساس این گزارش بیشتر ویرانی ها به شمال غزه مربوط می شود که از 29 هزار و 732 ساختمان آسیب دیده، 8 هزار و 561 سازه به طور کامل تخریب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقایسه ویرانی های به جا مانده از اسراییل و داعش

مقایسه ویرانی های به جا مانده از اسراییل و داعش