مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 07:552024-01-20سياسي

منابع آبی که در بیرم ته کشید و فریادی که شنیده نشد


زخمی که امروز در بیرم به عنوان بحران آب نمود پیدا کرده میراث دو دهه بی تدبیری و عزم جدی در 6 بخش تشنه کام جنوب استان فارس است، با آنکه همه نشانه ها حکایت از وقوع چنین بحرانی برای آن منطقه به ویژه در بیرم و تبدیل آن به غیزانیه فارس داشت اما ظاهرا متولیان .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، آنچه که این روزها در بیرم به عنوان بحران آب قد علم کرده است نتیجه سهل انگاری و بی تدبیری هایی است که بیش از دو دهه ادامه داشته، پرونده آبرسانی به بیرم قصه دیروز و امروز نیست، این رنج نزدیک به 20 سال است که بر زندگی مردمان این شهر جنوبی خیمه زده است.

بیرم این شهر جنوبی استان فارس با جمعیتی بالغ بر 15 هزار نفر، اسیر وعده هاست، در ادوار مختلف دولت ها و مجلس حکایت بی کیفیتی آب شرب و افت فشار این آب مطرح شد اما  سطح عملکردها از دادن وعده، پاسکاری، بهانه هایی همچون کمبود اعتبار، گیر و دار انتقال آب از سد سلمان و دریا فراتر نرفته است.

خبرگزاری فارس بیش از یک دهه و در اوایل شروع به کار دولت دوازدهم یعنی آن زمان که زخم بی آبی بیرم در حال سرباز کردن بود به این قضیه ورود پیدا کرد و با ارائه انواع گزارش ها و پیگیری ها و هشتگ غیزانیه فارس، مسئله بحران آب در بیرم را گوشزد کرد تا مسوولین با تدبیر و دوراندیشی جلوی بحرانی که امروز قد علم کرده است را بگیرند اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع آبی که در بیرم ته کشید و فریادی که شنیده نشد

منابع آبی که در بیرم ته کشید و فریادی که شنیده نشد