مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 12:402024-01-10سياسي

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای جبهه مقاومت در تامین اجتماعی مازندران


مراسم بزرگداشت شهدای جبهه مقاومت با سخنرانی حجت الاسلام طاهری آکردی دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر کشور توسط مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مازندران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس شهرستان ساری، مراسم بزرگداشت شهدای جبهه مقاومت با حضور سیدرضا کاظمی نیا مدیر درمان تامین اجتماعی استان و مدیران استانی و همکاران مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مازندران در سالن اجتماعات شعبه 2 تامین اجتماعی شهرستان ساری برگزار شد.

حجت الاسلام طاهری آکردی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور نیز در این مراسم ضمن تبیین سیره و راه و روش و سبک زندگی شهدا و بصیرت و بموقع عمل نمودن ایشان در دفاع از ولی فقیه زمان و آرمان های انقلاب بویژه الگو قرار دادن مکتب حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: جنگ بین حزب الله و جند شیاطین از اول بوده و ادامه خواهد داشت اما چه خوب است که انسان با تاسی از سیره عملی شهدا بتواند دین خدا را بموقع و در زمان نیاز و تبعیت محض از امام زمانش یاری دهد.

وی به حوادث تاریخی گذشته با موضوع اتفاقات حال حاضر پرداخت و حادثه تروریستی کرمان را عاشورایی دیگر نامید.

کاظمی نیا مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران نیز با اهمیت بر پیروی از مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد: درشرایط پیچیده سیاسی امروز دنیا که جریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای جبهه مقاومت در تامین اجتماعی مازندران

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای جبهه مقاومت در تامین اجتماعی مازندران