موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - افزايش حقوق - كميسيون تلفيق بودجه - استقلال خوزستان - متناسب سازي - هيات مديره باشگاه پرسپوليس - مراسم برترين هاي آسيا - فرمانداري جاسك - هيأت هاي ورزشي - آزمون آزمايشي - نفت آبادان سپاهان - بازيكن تيم فوتبال تراكتور - رضا خضرايي - بهروز ياري - هوش مصنوعي جديد - واترپلوي ايران - گيفت اوربان - بازيگر سريال ستايش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 12:062023-12-31ورزشي

دارنده مدال برنز بازی های آسیایی هانگژو: بعد از مصدومیت حتی یک مسؤول استانی سراغم را نگرفت!


مهدی رضیاین روزها در ورزش استان مازندران و حتی کشور روز به روز بر تعداد باشگاه های رزمی مختص خانم ها و نیز تعداد علاقه مندان به یادگیری مهارت های رزمی افزایش پیدا می کند، پرطرفدارترین آنها تکواندو و کاراته است اما چرا تعداد زنان رزمی کار روز به روز در حال افزایش است؟ بدون شک سلامت و شادابی افراد جامعه از طریق تقویت جسمانی و روحی آنها میسر می شود و پرداختن به ورزش به صورت اصولی و علمی تحولاتی در افراد جامعه ایجاد می کند که دگرگونی های مثبتی بر شخصیت افراد فراهم می آورد.

زنان با بالا بردن توانایی های ذهنی و جسمی می توانند به رؤیاهای خود جامعه عمل بپوشانند، این گونه زنان سلامت فیزیکی و روانی خود را کنترل می کنند و کم تر احساس آسیب پذیری خواهند داشت و همچنین این عوامل احساس استقلال آنها را بالا می برد.

موضوع دیگر تاثیرگذار بر تعداد خانم های رزمی کار اهمیت دفاع از خود برای خانم ها است، انتشار فیلم های کیف قاپی و بعضا ایجاد مزاحمت توسط اراذل و اوباش برای خانم ها یکی از عوامل انگیزشی برای رفتن به سمت یادگیری رشته ها و فنون رزمی شده است.

به عبارت دیگر یادگیری هنرهای رزمی برای بانوان یکی از الزامات زندگی امروزی است چرا که در عصر حاضر زنان بیشتر از گذشته در اجتماع حضور دارند و همین امر گرایش بانوان را به یادگیری هنرهای رزمی افزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دارنده مدال برنز بازی های آسیایی هانگژو: بعد از مصدومیت حتی یک مسؤول استانی سراغم را نگرفت!

دارنده مدال برنز بازی های آسیایی هانگژو: بعد از مصدومیت حتی یک مسؤول استانی سراغم را نگرفت!