مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 15:452024-01-17حوادث

موبایل قاپان خیابان فداییان اسلام با شلیک پلیس زمین گیر شدند


فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری 2 موبایل قاپ حرفه ای خیابان فداییان اسلام و اعتراف به 10 فقره موبایل قاپی و کشف گوشی مسروقه با تلاش ماموران یگان ضربت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: شب گذشته در راستای اجرای طرح مقابله با سارقین جرائم خشن عوامل یگان عملیاتی ضربت درحال پوشش دهی انتظامی محور شمال به جنوب خیابان فداییان اسلام بودند.

وی افزود: ماموران انتظامی در محدوده فروشگاه نجم یک دستگاه موتورسیکلت هندا دوترک که خیابان را بصورت یکطرفه درحال عبور بود را مشاهده کردند که ناگهان ترک نشین از موتورسیکلت پیدا شده و به سمت سرنشین خودرو پارک شده که در حال صحبت با تلفن همراه بود رفته که در این حین ماموران یگان ضربت سریعاً وارد عمل شدند و عملیات دستگیری سارقان آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری بیان کرد: سارقان به محض مشاهده ماموران متواری شدند که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با شلیک 2 تیر هوایی زمین گیر و دستگیر شدند.

سرهنگ طرهانی با اشاره به کشف یک دستگاه تلفن همراه مسروقه از کوله پشتی همراه سارقان گفت: پس از تماس تلفنی با مالباخته اظهار داشت یک ساعت قبل گوشی من را در محدوده ترمینال جنوب به سرقت بردند که مالباخته به کلانتری 131 شهرری دعوت و متهمان به همراه موت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موبایل قاپان خیابان فداییان اسلام با شلیک پلیس زمین گیر شدند

موبایل قاپان خیابان فداییان اسلام با شلیک پلیس زمین گیر شدند