مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 20:152024-01-01بين الملل

شکایت خانواده های قربانیان حمله هفتم اکتبر از ارتش رژیم صهیونیستی و شاباک


42 خانواده اسراییلی که نزدیکانشان از قربانیان در یک کنسرت در روز هفتم اکتبر بودند، اقدام به تنظیم شکایتی علیه ارتش، پلیس رژیم صهیونیستی و سرویس شاباک کردند.

- 42 خانواده اسراییلی که نزدیکانشان از قربانیان در یک کنسرت در روز هفتم اکتبر بودند، اقدام به تنظیم شکایتی علیه ارتش، پلیس رژیم صهیونیستی و سرویس شاباک کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت، شکایت این خانواده ها شامل سهل انگاری و عدم ممانعت از برگزاری مهمانی علیرغم هشدارها در مورد یک حادثه جدی امنیتی است.

در حالی که مقامات سیاسی رژیم صهیونیستی مدعی بودند که از حمله هفتم اکتبر توسط مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی غافلگیر شده اند، اما روزنامه عبری زبان هاآرتص گزارش داد که شب قبل از حمله هفتم اکتبر، فرماندهان ارشد رژیم صهیونیستی رایزنی های فوری درخصوص یک حمله احتمالی حماس برگزار کردند.

این روزنامه نوشت: در حالی که فرماندهان ارشد ارتش اسراییل از این حمله خبر داشتند، اما به برگزارکنندگان کنسرت نوفا از حمله احتمالی حماس خبر ندادند.

هاآرتص نوشت: با وجود هشدارهایی که سازمان اطلاعات اسراییل درخصوص حمله حماس در هفتم اکتبر داده بود، اما ارتش اسراییل این کنسرت موسیقی را تخلیه نکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت خانواده های قربانیان حمله هفتم اکتبر از ارتش رژیم صهیونیستی و شاباک

شکایت خانواده های قربانیان حمله هفتم اکتبر از ارتش رژیم صهیونیستی و شاباک