مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 17:252024-01-03اقتصادي

کاهش رشد جمعیت در برخی شهرستان های چهارمحال و بختیاری نگران کننده است


رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: اواخر دهه 90 و سال 1400 تاکنون شاهد سیر نزولی رشد جمعیت در استان بودیم که مجموعاً کاهش رشد جمعیت متوقف شد و رشد جمعیت یک درصد افزایش یافته اما نگرانی در برخی از شهرستان ها همچنان وجود دارد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: اواخر دهه 90 و سال 1400 تاکنون شاهد سیر نزولی رشد جمعیت در استان بودیم که مجموعاً کاهش رشد جمعیت متوقف شد و رشد جمعیت یک درصد افزایش یافته اما نگرانی در برخی از شهرستان ها همچنان وجود دارد.

علی احمدی امروز، 13 دی ماه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: تاکنون 3062 زوج نابارور در استان شناسایی شده است.

وی به بحث ممنوعیت سقط جنین اشاره کرد و افزود: تاکنون توانسته ایم در شهرستان لردگان، سامان و شهرکرد، مرکزی برای مشاوره پیشگیری از سقط راه اندازی کنیم.

احمدی گفت: اواخر دهه 90 و سال 1400 تاکنون شاهد سیر نزولی رشد جمعیت در استان بودیم که مجموعاً کاهش رشد جمعیت متوقف شد و رشد جمعیت استان یک درصد افزایش یافته اما نگرانی در برخی از شهرستان ها همچنان وجود دارد، مثلا در لردگان نگرانی وجود ندارد اما حفظ وضع موجود موجب نگرانی شده است، به طوری که درصد افزایش رشد جمعیت در لردگان 13 درصد است که باید بیش از این باشد وی ادامه داد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش رشد جمعیت در برخی شهرستان های چهارمحال و بختیاری نگران کننده است

کاهش رشد جمعیت در برخی شهرستان های چهارمحال و بختیاری نگران کننده است