مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 11:362024-01-14اجتماعي

محاصره 300 روستای آذربایجان شرقی توسط برف و امدادرسانی به 230 خودرو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، اورجعلی علیزاده؛ مدیرکل راهداری حمل ونقل جاده ای استان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: درعملیات راهداری زمستانی روز گذشته و بامداد امروز در کلیه محورهای استان 1925 تن مخلوط شن و نمک مورداستفاده قرار گرفته است.

علیزاده گفت: باوجود بارش سنگین برف در حال حاضر کلیه راه های شریانی، اصلی و فرعی استان باز وتردد در آنها جریان دارد اما باتوجه به ادامه بارش برف، وجود کولاک و لغزنده بودن جاده ها به خصوص در آزادراه تبریز- زنجان و محورهای اهر، کلیبر، ورزقان، هوراند، مرند، جلفا، بستان آباد، هشترود و مراغه هم استانی های عزیز از تردد غیرضروری دراین محورها اجتناب کنند.

وی ادامه داد: بیشترین میزان برف روبی در محورهای آزادراه تبریز- زنجان، مرند، هشترود، ورزقان، اهر، چاراویماق، جلفا، بستان آبادو هوراند انجام گرفته است.

علیزاده گفت: باتوجه به بارش سنگین برف و وجود کولاک در شمال شرق و جنوب استان راه تعدادی از روستاها در این منطقه بسته شده است که با اتمام برف روبی محورهای شریانی و اصلی استان نسبت به بازگشایی این راه ها اقدام خواهد شد.

وی افزود از روستاییان عزیز این مناطق درخواست می شود امروز از تردد در محورهای روستایی اجتناب کنند تا عملیات بازگشایی انجام گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محاصره 300 روستای آذربایجان شرقی توسط برف و امدادرسانی به 230 خودرو

محاصره 300 روستای آذربایجان شرقی توسط برف و امدادرسانی به 230 خودرو