مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 16:052024-01-19سياسي

حمله سپاه به مقر تروریست ها پیام های مختلفی به دنیا مخابره کرد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه حمله سپاه به مقر تروریست ها پیام های مختلفی به دنیا مخابره کرد، گفت: پیام این بود که ملت رشید و انقلابی و شجاع ایران اجازه هیچ حرکت ناامن کننده به هیچکس را نخواهد داد و طراحان این حرکات کور که .

- ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه حمله سپاه به مقر تروریست ها پیام های مختلفی به دنیا مخابره کرد، گفت: پیام این بود که ملت رشید و انقلابی و شجاع ایران اجازه هیچ حرکت ناامن کننده به هیچکس را نخواهد داد و طراحان این حرکات کور که مردم را به خاک و خون می کشند هم در امان نخواهند بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه امروز کرمان با تبریک فرا رسیدن 13 رجب و روز پدر جایگاه پدر در متون دینی را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: خدمت به مردم و جلب رضایت خدا با هم در زوایای زندگی امام علی علیه السلام چنان درخشنده است که نه تنها مسلمین که اندیشمندان غیرمسلمان را هم تحت تاثیر خود قرار داده و فراوان عاشق افکار، اندیشه ها، رفتار و سخنان گهربار ایشان هستند.

وی با اشاره به عبادت بزرگ و انسان ساز اعتکاف بیان کرد: رجب ماه برگشت از اشتباه و خطا و استغفار از گناه و معصیت است و این ماه و روزهای به خصوص اعتکاف در جامعه اسلامی را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله سپاه به مقر تروریست ها پیام های مختلفی به دنیا مخابره کرد

حمله سپاه به مقر تروریست ها پیام های مختلفی به دنیا مخابره کرد