مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 10:052023-12-30سياسي

11 دی؛ آغاز بررسی لایحه بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق


جلسات کمیسیون تلفیق بودجه 1403 برای بررسی جزییات بخش اول لایحه بودجه از روز دوشنبه هفته جاری و با از اتمام مهلت پنج روزه کمیسیون ها برای رسیدگی به پیشنهادهای نمایندگان شروع می شود.

- جلسات کمیسیون تلفیق بودجه 1403 برای بررسی جزییات بخش اول لایحه بودجه از روز دوشنبه هفته جاری و با از اتمام مهلت پنج روزه کمیسیون ها برای رسیدگی به پیشنهادهای نمایندگان شروع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهلت پنج روزه ارائه پیشنهادات نمایندگان به لایحه بودجه هفته گذشته به اتمام رسید و بلافاصله فرصت پنج روزه کمیسیون­ های تخصصی مجلس برای رسیدگی به پیشنهادهای نمایندگان و ارائه گزارش آن به کمیسیون شروع شد؛ این مهلت فردا (10 دی) به اتمام می رسد.

بر این اساس کمیسیون تلفیق از روز دوشنبه (11 دی) حداکثر به مدت 10 روز (بدون احتساب تعطیلات رسمی) فرصت دارد تا به پیشنهادهای واصله از کمیسیون­ها رسیدگی کرده و گزارش آن را در سامانه بارگذاری کند.

پس از بارگذاری گزارش کمیسیون تلفیق، کمیسیون­ها و نمایندگان می ­توانند ظرف سه روز پیشنهادهای خود را در مورد گزارش کمیسیون تلفیق ثبت کنند.

سپس این گزارش در جلسات علنی مجلس مورد رسیدگی قرار می گیرد.

تغییر روش و مهلت بررسی بودجه توسط نمایندگان و کمیسیون های تخصصی مجلس به این دلیل است که امسال روند بررسی لایحه بودجه طبق اصلاحات ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 دی؛ آغاز بررسی لایحه بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق

11 دی؛ آغاز بررسی لایحه بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق