مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 14:502024-01-05سياسي

دشمن از ترویج فرهنگ سلیمانی ها می هراسد


حمله تروریستی به کرمان به دلیل ترس دشمن از ترویج فرهنگ سلیمانی ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مهدی الیاسی ظهر امروز در جمع تظاهرکنندگان ساوجی که در محکومیت جنایت تروریست ها در به شهادت رساندن جمعی از مردم کرمان برگزار شد، گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری دشمنان ما از شهادت سردار سلیمانی و از مکتب وی بیش از خود او هراس دارند و این دست جنایت ها به دلیل ترس دشمن از ترویج فرهنگ سلیمانی هاست.

وی با بیان اینکه این دست جنایات وحشیانه نشان از استیصال دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب دارد، افزود: نطفه این عملیات تروریستی قطعا در اسراییل بوده و طراحی اصلی آن با همکاری آمریکا صورت گرفته است و به نوعی عقده شکست در عملیات طوفان الاقصی به شمار می آید.

فرماندار ساوه تصریح کرد: دشمن که در میدان نبرد خود را بازنده جبهه مقاومت دانسته و با وجود مجاهدینی چون سردار سلیمانی نقشه های خود را شکست خورده دیده است تلاش می کند با این عملیات کور انتقام شکست های خود را از زنان و مردان و کودکان بی گناه بگیرد.

الیاسی با تاکید بر اینکه مردم ایران خواستار اقدام انتقام جویانه هستند، گفت: باید این دست انتقام ها درس عبرتی برای دیگر دشمنان شود تا نگاه بدی به کشور و مردم ما نداشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن از ترویج فرهنگ سلیمانی ها می هراسد

دشمن از ترویج فرهنگ سلیمانی ها می هراسد