مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 11:402024-01-17سياسي

جمع آوری بیش از 5 هزار خبر تحرک انتخاباتی در همدان


تاکنون 5 هزار خبر تحرک انتخاباتی در استان جمع آوری شده در صورتی که هرگونه تبلیغات زودهنگام یا تخلفی که از سوی مردم و مراجع نظارتی اعلام شود منجر به تشکیل پرونده در مراجع نظارتی و قضایی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهار، حسن رضانیا پیش از ظهر امروز در جلسه توجیهی و نشست هم اندیشی با داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات اشاره کرد و افزود: اصل مهم در رقابت انتخاباتی رعایت اخلاق و پرهیز از تخریب است که باید از سوی کاندیداها و هواداران رعایت شود.

وی گفت: هیچ یک از مقامات اجرایی و مجریان برگزاری انتخابات حق سوگیری سیاسی له یا علیه هیچ یک از کاندیداهای انتخاباتی را ندارند و این اقدامات به صورت دقیق بررسی می شود.

رییس ستاد انتخابات همدان افزود: تاکنون بیش از 5 هزار خبر تحرک انتخاباتی در استان جمع آوری شده و تاکید می شود هرگونه تبلیغات زودهنگام یا تخلفی که از سوی مردم و مراجع نظارتی اعلام شود منجر به تشکیل پرونده در مراجع نظارتی و قضایی خواهد شد چراکه زمان رسمی تبلیغات از سوم اسفندماه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اولین انتخاباتی خواهد بود که در آن قانون شفافیت منابع مالی داوطلبان انتخابات اجرایی خواهد شد و براساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری بیش از 5 هزار خبر تحرک انتخاباتی در همدان

جمع آوری بیش از 5 هزار خبر تحرک انتخاباتی در همدان