مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 16:252024-01-02سياسي

رهایی از بند 243 زندانی غیرعمد خراسان جنوبی


جانشین سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون 243 زندانی در استان آزاد و به آغوش خانواده خود باز گشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سردار علیرضا یوسفی، جانشین سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی امروز در مراسم آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد اظهارکرد: امروز 13 دی ماه مصادف با سالگرد رحلت علامه مصباح یزدی، عمار انقلاب است.

وی با اشاره به چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلمیانی گفت: یکی از ویژگی های بارز حاج قاسم سلیمانی که ایشان را به سردار دل ها تبدیل کرده تبدیل تهدیدها به فرصت ها بوده است.

یوسفی تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی در مکتب امام (ره) و مقام معظم رهبری رشد و نمو یافته و در دانشگاه عظیمی به نام دانشگاه هشت سال دفاع مقدس آموزش دید.

وی ادامه داد: این امر باعث گردید که یکی از خصلت های شاخص این شهید بزرگوار شجاعات باشد و از تهدیدهای جبهه دشمن نهراسد بلکه به این فکر کند که این تهدیدها را تبدیل به فرصت نماید.

جانشین سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی داعش را تبدیل به جبهه مقاومت در منطقه کرد، یادآور شد: امروز جبهه مقاومت در کشورهای منطقه مو دماغ استکبار جنایت کار شده اند و همچنان که مشاهد می کنیم یکی از کوچکترین قسمت های این جبهه به نام حماس چه به حال صهیونیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی از بند 243 زندانی غیرعمد خراسان جنوبی

رهایی از بند 243 زندانی غیرعمد خراسان جنوبی