مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 10:452024-01-13اقتصادي

مجوز شرکت های بازاریابی شبکه ای توسط وزارت صمت اعطا می شود


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: مجوز فعالیت شرکت های بازاریابی شبکه ای تنها توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت اعطا می شود.

- ایسنا/کردستان معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: مجوز فعالیت شرکت های بازاریابی شبکه ای تنها توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت اعطا می شود.

طه سمیعی، امروز شنبه 23 دی در جلسه نظارت بر بازاریابی شبکه ای استان کردستان، اظهار کرد: کاربران می توانند با ارسال اسم شرکت بازاریابی شبکه ای به سامانه پیامکی 30006082 از اعتبار این گونه کسب و کارها مطلع شوند.

وی افزود: همچنین کاربران می توانند با مراجعه به سایت وزارت صنعت، معدن و تجارت لیست شرکت های بازاریابی شبکه ای را که مجوز فعالیت دارند، مشاهده کنند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان تاکید کرد: در این جلسه همچنین وضعیت فعالیت شبکه های که به صورت قانونی فعالیت دارند، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

سمیعی با اشاره به این مطلب که آگاهی بخشی به مردم توسط دستگاه های اجرایی مرتبط و پلیس از الزامات است، یادآور شد: انتظار می رود شهروندان با دقت و آگاهی به این عرصه ورود پیدا کنند تا مشکلی برای آنها به وجود نیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز شرکت های بازاریابی شبکه ای توسط وزارت صمت اعطا می شود

مجوز شرکت های بازاریابی شبکه ای توسط وزارت صمت اعطا می شود