مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 11:452023-12-26اقتصادي

کاهش سرانه مالکیت خودرو در آذربایجان شرقی از 6 به 3 نفر


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: سرانه مالکیت خودرو نیز از 6 نفر در سال 1395 به 3.

6 دهم کاهش یافته و افزایش این حجم از خودرو، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، اورجعلی علیزاده مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی صبح امروز در نشست کمیسیون ایمنی جاده ای استان به افزایش 75 درصدی تعداد خودروهای استان نسبت به 6 سال پیش و کاهش سرانه خودرو در استان از 6 نفر به 3 اشاره کرد.

 مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان گفت: تا حالا 103 سامانه کنترل سرعت عبور و مرور در جاده های استان فعال است که نسبت به استان های همتراز کم است.

  وی با اشاره به درصد شاخص های موثر در افزایش ریسک ایمنی در راه های استان در 8 ماهه امسال افزود: سرعت غیرمجاز تردد با 10 درصد و فاصله طولی غیرمجاز تردد با 16 نقش زیادی در این امر داشته اند همچنین میانگین سرعت تردد در راه های استان 79 کیلومتر بر ساعت بوده که 2 کیلومتر از میانگین کشوری بیشتر است.

  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی، گفت: عدم توجه به جلو با 34 درصد، تخطی از سرعت مطمئنه با 25 درصد، تجاوز به چپ و انحراف با 17 درصد، خستگی و خواب آلودگی با 11 درصد، رعایت نکردن حق تقدم با هفت درصد و سایر علل با 3درصد، عوامل تصادفات رانندگی در 8 ماهه امسال بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش سرانه مالکیت خودرو در آذربایجان شرقی از 6 به 3 نفر

کاهش سرانه مالکیت خودرو در آذربایجان شرقی از 6 به 3 نفر