مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 13:502024-01-03اقتصادي

رُزهای روز مادر+تصویر


نایب رییس اول اتحادیه گل و گیاه رشت، پرفروش ترین گل در روز زن و مادر را رُز دانست و خاطرنشان کرد: در فصل گل نرگس هستیم و قیمت مناسب آن موجب شده که در چنین روزهایی، - خیلی فروش داشته باشیم.

گل داوودی مینیاتوری نیز از دیگر گل های پرفروش ما در این ایام است.

محمدی فکری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه همه گلفروشی ها گل های خود را از بازار گل تهران تهیه می کنند، گفت: باغبانان و تولیدکنندگان گل، امکان فروش مستقیم گل به گلفروشی ها را ندارند و لذا گل های خود را به بازار گل تهران می آورند.

وی با اشاره به تولید یک یا دو نوع گل توسط هر باغدار، افزود: در بازار گل انواع و اقسام گل وجود دارد و می توان بیش از 20 نوع گل را در این بازار تهیه کرد.

نایب رییس اول اتحادیه گل و گیاه و سموم کشاورزی شهرستان رشت با بیان اینکه همه گلفروشان به بازار گل تهران می آیند و روزانه خرید می کنند، ادامه داد: عمر گل تا سه روز است و پس از آن خراب می شود و همین مسئله همواره دغدغه تولیدکنندگان و فروشندگان گل است.

فکری قیمت گذاری هر شاخه گل را متناسب با شرایط روز دانست و بیان کرد: معمولا در اعیاد، فروش گل بیشتر بوده و لذا شاهد افزایش قیمت هستیم.

وی با بیان اینکه بازار گل زیر نظر هیچ سازمان و ارگانی نیست و لذا قیمت گذاری ها بر اساس عرضه و تقاضاست، بیان کرد: زمانی که تقاضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رُزهای روز مادر+تصویر

رُزهای روز مادر+تصویر