مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 12:152023-12-26اقتصادي

بانک کشاورزی ضامن مشمولان طرح کشاورزی قراردادی می شود


کشاورزان مشمول طرح کشاورزی قراردادی که تا پیش از این با مراجعه به شعب بانک کشاورزی در سراسر کشور وارد فرآیند اعتبارسنجی می شدند، از این پس می توانند به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه جامع کشاورزی قراردادی، - ضمن ثبت نام در این طرح و شرکت در مراحل اعتبارسنجی از مزایا و تخفیف های طرح کشاورزی قراردادی بهره مند شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به دنبال اجرای کشاورزی قراردادی در حوزه زعفران، این بانک با بسیج شعب خود در سراسر کشور در حال اجرای کشاورزی قراردادی در حوزه سایر محصولات کشاورزی به ویژه محصولات استراتژیک مانند گندم، جو و دانه های روغنی است.

این کار با مشارکت بانک کشاورزی و مجریان دولتی این طرح از جمله سازمان بازرگانی دولتی، سازمان تعاون روستایی و شرکت پشتیبانی امور دام عملیاتی شده و طی روزهای گذشته (و حتی در روزهای تعطیل) شعب بانک، فرآیند اعتبارسنجی تعداد زیادی از کشاورزان را انجام داده اند.

تا پیش از این کشاورزان با مراجعه حضوری به شعب بانک مراحل اعتبارسنجی را طی می کردند اما با فعال تر شدن سامانه جامع کشاورزی قراردادی مربوط به همین موضوع، این فرآیند به صورت غیرحضوری قابلیت اجرا پیدا کرده و پیش بینی می شود در ماه های پیشِ رو سرعت بیشتری بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک کشاورزی ضامن مشمولان طرح کشاورزی قراردادی می شود

بانک کشاورزی ضامن مشمولان طرح کشاورزی قراردادی می شود