مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 13:152023-12-27سياسي

برخورد قاطع قضایی با اخلال گران تولید در لرستان


هر کسی مانع اشتغال و تولید شود، با برخورد قاطع دستگاه قضایی روبرو خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجرد، حجت الاسلام سعید شهواری ظهر امروز در جلسه  شورای قضایی لرستان با شورای اداری شهرستان که در فرمانداری برگزار شد افزود: استان لرستان تا پایان امسال باید به جایگاه 72 درصدی اراضی در همه عرصه ها برسد.

لرستان باید به جایگاه 72 درصدی حدنگاری برسد وی اظهار داشت: سند رسمی در اراضی و املاک باعث می شود پرونده های قضایی نیز بهتر رسیدگی شود، ضمن اینکه در بخش کشاورزی با کندی حد نگاری مواجه هستیم.

رییس کل دادگستری لرستان گفت: حدنگاری اراضی می تواند جلوی تشکیل پرونده های قضایی را بگیرد، مسئله حدنگاری بسیار مهم است، که تثبیت مالکیت در همه اراضی ها می شود.

شهواری با اشاره به اهداف تشکیل شورای قضایی در شهرستان ها افزود: از اهداف شورای قضایی استان در شهرستان ها، فرصتی برای بررسی مشکلات قضایی و تلاش جهادی برای رفع مشکلات است، ایجاد پیوند بین دادگستری و دیگر دستگاه ها با همکاری و تعاون است، با حفظ استقلال قوا برای حل مشکلات مردم تلاش می کنیم.

تسهیل دسترسی مردم به مدیران قضایی وی بیان کرد: از دیگر اهداف  تشکیل شورای قضایی لرستان در شهرستان ها تسهیل دسترسی مردم به مدیران قضایی است، مدیران قضایی در شهرستان ها حضور پیدا می کنند و پاسخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع قضایی با اخلال گران تولید در لرستان

برخورد قاطع قضایی با اخلال گران تولید در لرستان