مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 17:352023-12-23سياسي

پاس داری از سبک زندگی ایرانی- اسلامی از طریق بازی


به گفته معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری، باید از مسیر بازی، فرهنگ و سبک زندگی ایرانی- اسلامی را پاس بداریم و به کودکان منتقل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انسیه خزعلی در نشست امضای تفاهم نامه همکاری بین معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، شورای فرهنگ عمومی کشور و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حوزه بازی و سرگرمی های خانواده اظهار کرد: هدف از امضای این تفاهم نامه همکاری این است که بتوانیم از مسیر بازی که یکی از نیازهای انسان ها، خانواده و کودکان است فرهنگ و سبک زندگی ایرانی- اسلامی را پاس بداریم و به کودکان منتقل کنیم.

معاون امور خانواده و زنان رییس جمهوری با بیان اینکه اکنون بازی اختصاص به کودک و نوجوان ندارد بلکه سنین بزرگسال نیز مخاطب بازی هستند، ادامه داد: بازی های رایانه ای به صورت وسیع در خانه ها رواج دارد.

هدف از امضای این تفاهم نامه همکاری این است که بتوانیم از مسیر بازی که یکی از نیازهای انسان ها، خانواده و کودکان است فرهنگ و سبک زندگی ایرانی- اسلامی را پاس بداریم و به کودکان منتقل کنیم و اگر جامعه ای نیاز به اصلاح دارد در اصلاح آن بکوشیم.

وی ادامه داد: اهداف متعددی در موضوع بازی مورد نظر است که عبارتند از سیاست گذاری برای گسترش بازی هایی که حامل پیام فرهنگی هستند، توسعه بازی های ایرانی-اسلامی و بازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاس داری از سبک زندگی ایرانی- اسلامی از طریق بازی

پاس داری از سبک زندگی ایرانی- اسلامی از طریق بازی