مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 23:202024-01-01بين الملل

امیر عبداللهیان: آمریکا به دنبال فرار از مهلکه غزه است


آمریکا در حال حاضر به دنبال خروج بدون سروصدا از مهلکه ای است که رژیم صهیونیستی با خوش خیالی ایجاد کرده است.

- وزیر خارجه گفت: آمریکا در حال حاضر به دنبال خروج بدون سروصدا از مهلکه ای است که رژیم صهیونیستی با خوش خیالی ایجاد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در اولین آیین اعطای تندیس دانشگاه تهران به نمادهای مقاومت که امروز در دانشگاه تهران برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و مقاومت اظهار کرد: بیش از 80 روز از مقاومت قهرمانانه مردم غزه می گذرد و باید این روحیه شکست ناپذیری را ستود.

وی افزود: فرهنگ مقاومت و مفهوم مقاومت پیوند عمیقی در منطقه با کلید واژه امنیت پیدا کرده است نمی توان در خصوص امنیت در سطح ملی، منطقه ای و بین المللی صحبت کرد اما نامی از سردار سلیمانی عزیز نباشد، در آستانه چهارمین سالگرد ایشان به روح پرفتوح ایشان و تمام شهدای ایران اسلامی درود می فرستیم.

امیر عبداللهیان با بیان اینکه آمریکا دچار چندپارگی در سیاست بین الملی خود شده است، عنوان کرد: امروز در کاخ سفید یک چالش جدی بین دولتمردان ایالت متحده ایجاد شده و بسیاری معتقدند که نباید در جنایات اسراییل در کرانه باختری و غزه به طور کامل از این رژیم حمایت می کردند، ارسال تسلیحات به این رژیم و مشارکت در کشتار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر عبداللهیان: آمریکا به دنبال فرار از مهلکه غزه است

امیر عبداللهیان: آمریکا به دنبال فرار از مهلکه غزه است