مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 19:202024-01-08بين الملل

مقام آمریکایی: بایدن به دنبال برکناری رییس پنتاگون نیست


یک مقام مسئول در کاخ سفید گفت که رییس جمهور آمریکا به دنبال برکناری وزیر دفاع به دلیل بستری شدن در بیمارستان و عدم اعلام آن، نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک مقام مسئول در کاخ سفید خبر داد که جو بایدن رییس جمهور آمریکا قصدی برای برکناری لوید آستین وزیر دفاع از پست خود ندارد.

وی که با خبرگزاری رویترز مصاحبه می کرد، گفت: نمی دانم که آیا لوید آستین زمانی که در بیمارستان بستری بوده، هوشیار بوده است یا خیر .

لوید آستین وزیر دفاع ایالات متحده آمریکا در بیانیه ای گفت که مسوولیت کامل محرمانه بودن بستری شدن یک هفته ای خود در بیمارستان را برعهده می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز آستین که 70 سال دارد در روز سال نو به دلیل آنچه که پنتاگون در مورد آن چیزی عنوان نکرده در بیمارستان نظامی والتر رید در نزدیکی واشنگتن بستری شد، واقعیتی که وزارت دفاع آن را به مدت پنج روز مخفی نگه داشت.

اهمیت این موضوع بیشتر به خاطر آن است که آستین درست در یک پله پایین تر از جو بایدن در راس زنجیره فرماندهی ارتش ایالات متحده قرار دارد و وظیفه اصلی او این است که در هر لحظه ای در دسترس باشد تا د صورت نیاز به هر نوع بحران امنیت ملی بلافاصله پاسخ دهد.

حتی هنوز هم مشخص نیست که وظایف وی در زمان بستری شدنش در بیمارستان تا چه اندازه به کاتلین هیکس معاونش واگذار شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام آمریکایی: بایدن به دنبال برکناری رییس پنتاگون نیست

مقام آمریکایی: بایدن به دنبال برکناری رییس پنتاگون نیست