مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 00:052024-01-12سياسي

هیأت شهدایی که دو اعدامی را از پای چوبه دار نجات داد+عکس


هیأت یاحسین(ع) ایثارگران بروجن یکی از مهم ترین هیأت های فعال در حوزه شهدا و ایثارگران است که توانسته در طول یک دهه و نیم فعالیت اتفاقاتی را رقم بزند که یکی از آن ها نجات دو اعدامی از چوبه دار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، جایگاه احترام و توجه به خانواده شهدا و ایثارگران والاست زیرا جان خود را فدا کردند تا این سرزمین حفظ شود.

این احترام زمانی که با رنگ و بوی هیأتی هم مخلوط شود، چهره زیباتری پیدا می کند.

یکی از مدیران فرهنگی خوش ذوق بنیاد شهید و امور ایثارگران، با تأسیس هیأتی با عنوان هیأت یاحسین(ع) ایثارگران احترام به خانواده ایثارگران را از نوع هیأتی آن به نمایش گذاشته است.

خواستیم ضعف های یادواره های شهدا را با تأسیس هیأت برطرف کنیم این هیأت توسط علی رحیمی رییس اسبق بنیاد شهید و امور ایثارگران بروجن و مسئول فعلی هیأت یاحسین(ع) ایثارگران حدود 15 سال پیش شکل گرفته است که او در خصوص چرایی تأسیس این هیأت می گوید: در زمان حضور در بنیاد شهید و امور ایثارگران، یادواره های زیادی را برای شهدا برگزار کردیم که محل حضور بسیاری از خانواده های شهدا و ایثارگران بود اما این یادواره ها حتی زمانی که طرح یادواره محله ها برگزار شد، مقطعی بود و پس از پایان مراسم ارتباط بین خانواده ها قطع می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت شهدایی که دو اعدامی را از پای چوبه دار نجات داد+عکس

هیأت شهدایی که دو اعدامی را از پای چوبه دار نجات داد+عکس