مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 10:252024-01-14سياسي

انتخاب کردن و انتخاب شدن، جلوه ای از صفات خداوند است


گزینش با ظرافت و هنرمندی همراه است و یک فعالیت و کار مقدس الهی است زیرا انتخاب کردن و انتخاب شدن، جلوه ای از صفات خداوند است.

- ایسنا/لرستان رییس دانشگاه لرستان گفت:گزینش با ظرافت و هنرمندی همراه است و یک فعالیت و کار مقدس الهی است زیرا انتخاب کردن و انتخاب شدن، جلوه ای از صفات خداوند است.

دکتر علی نظری در مراسم تجلیل از گزینش گران دانشگاه لرستان در سخنانی گفت: گزینش یک فعالیت و کار مقدس الهی است زیرا انتخاب کردن و انتخاب شدن، جلوه ای از صفات خداوند است.

وی بیان کرد: اینکه یک انسان بتواند در مسیر انتخاب کردن افراد برای خدمت در وزارتخانه، سازمان یا اداره قرار گیرد نعمت خداوند است که به آن انسان، اعطاء شده و به همین علت رسالت گزینش یک رسالت سنگین و مهم است.

نظری ادامه داد: هرچقدر عملکرد گزینشگران، قوی تر باشد خود به خود، عملکرد دولت های جمهوری اسلامی ایران هم قوی تر و کارآمدتر خواهد شد.

رییس دانشگاه لرستان اضافه کرد: گزینش همراه با ظرافت و هنرمندی است به این صورت که گزینش گر از یک سو باید آینده زندگی یک فرد را تحلیل کند و در نظر بگیرد و از سوی دیگر، منافع سازمان و اداره را در به کارگیری نیروهای متعهد و متخصص، لحاظ کند.

نظری افزود: همواره باید به این حکم دینی توجه کرد که حرمت اشخاص حفظ شود و از سوی دیگر، تلاش این باشد که نیروهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب کردن و انتخاب شدن، جلوه ای از صفات خداوند است

انتخاب کردن و انتخاب شدن، جلوه ای از صفات خداوند است