مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 15:152024-01-03اجتماعي

نصب روزشمار بزرگترین پروژه زیست محیطی شهرداری تبریز


شهردار تبریز از نصب روزشمار پروژه لندفیل شماره 2 مرکز دفن بهداشتی پسماند به عنوان بزرگ ترین پروژه زیست محیطی شهرداری خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز از نصب روزشمار پروژه لندفیل شماره 2 مرکز دفن بهداشتی پسماند به عنوان بزرگ ترین پروژه زیست محیطی شهرداری خبر داد.

یعقوب هوشیار در گفت وگو با خبرنگاران از نصب روزشمار این پروژه برای پنجم بهمن ماه امسال خبر داد و اظهار کرد: پروژه توسعه مرکز دفن بهداشتی پسماند تبریز یکی از بزرگ ترین پروژه های در حال حاضر است که به صورت کاملا مهندسی و با تکیه بر تجارب علمی در حال اجرا است.

وی افزود: با اجرای این پروژه از دفن سنتی زباله در تبریز فاصله گرفته و پسماندهای شهری تبریز در سلول های مشخص دفن می شود که هم شیرابه های آن ها قابل کنترل باشد و هم از تصاعد گازهای آلاینده در محیط شهر جلوگیری شود.

وی با اشاره به پیشرفت لندفیل شماره 2 این پروژه اعلام کرد: با نصب روزشمار در این پروژه شاهد تسریع در عملیات اجرای آن جهت آماده سازی پروژه برای بهره برداری در تاریخ 5 بهمن ماه خواهیم بود.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: توسعه و افزایش ظرفیت دفن بهداشتی پسماند تبریز، حفاظت از محیط زیست از طریق دفن بهداشتی پسماند، کنترل شیرآبه حاصل از پسماند و جلوگیری از نفوذ به آب های زیرزمینی و رودخانه ها و ایجاد مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب روزشمار بزرگترین پروژه زیست محیطی شهرداری تبریز

نصب روزشمار بزرگترین پروژه زیست محیطی شهرداری تبریز