مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 12:102024-01-09سياسي

خون به ناحق ریخته شده شهدای کرمان مایه وحدت ملت و بیداری چشمان خواب آلود خواهد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجمع دانشجویان ایرانی مقیم گوانجو در کشور چین با انتشار بیانیه ای ضمن ابراز همدردی با داغدیدگان حادثه تروریستی کرمان، - مجمع دانشجویان ایرانی مقیم گوانجو در کشور چین با انتشار بیانیه ای ضمن ابراز همدردی با داغدیدگان حادثه تروریستی کرمان، این اقدام جنایتکارانه را محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجمع دانشجویان ایرانی مقیم گوانجو در کشور چین با انتشار بیانیه ای ضمن ابراز همدردی با داغدیدگان حادثه تروریستی کرمان، این اقدام جنایتکارانه را محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ.

هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می شوند.

(سوره مبارکه آل عمران آیه 169)شهر کرمان شاهد اقدام تروریستی جنایتکارانه دشمنان قسم خورده ایران بود که باعث به شهادت رساندن و مجروح شدن جمعی از هموطنان عزیزمان شد و خون پاک تعدادی از زنان و مردان و کودکان بی گناه را به زمین ریخت.

با ابراز تاسف و اندوه عمیق بدینوسیله مجمع دانشجویان ایرانی مقیم گوانجو، ضمن محکوم کردن این فاجعه ی غیرانسانی، همدردی خود را با خانواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خون به ناحق ریخته شده شهدای کرمان مایه وحدت ملت و بیداری چشمان خواب آلود خواهد شد

خون به ناحق ریخته شده شهدای کرمان مایه وحدت ملت و بیداری چشمان خواب آلود خواهد شد