مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 01:102023-12-27سياسي

خدمت به مردم بالاترین امر به معروف است


نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه بالاترین امر به معروف در این موقعیت حساس خدمت به مردم است، گفت: همه دستگاه ها، مسئولان و مدیران با توجه به آیین نامه هایی که دارند، - ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه بالاترین امر به معروف در این موقعیت حساس خدمت به مردم است، گفت: همه دستگاه ها، مسئولان و مدیران با توجه به آیین نامه هایی که دارند، باید در راستای عملیاتی شدن ارزش های دینی و اسلامی از جمله حجاب و عفاف اقدامات لازم را انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، ششم دی ماه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، با تسلیت شهادت سردار رشید اسلام، شهید سید رضی موسوی، از مستشاران نظامی در کشور سوریه، که توسط اسراییل به درجه رفیع شهادت نائل شد، گفت: در قرآن کریم حدود20 آیه به صورت مستقیم به امر معروف و نهی از منکر، اشاره کرده است و همین موضوع برای اهمیت آن کافی است.

وی افزود: علاوه بر ابواب مختلف و گوناگونی که هم در فقه و هم در کتب جامع احادیث در این خصوص داریم، اموری همانند، تحصیل، تهذیب، تدریس، تعلیم و تربیت نیز از مصادیق فریضه امر به معروف هستند.

شاهرخی با اشاره به گزارشات ارئه شده توسط مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط با ستاد امر به معروف و نهی از منکر، ادامه داد: باید اقدامات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت به مردم بالاترین امر به معروف است

خدمت به مردم بالاترین امر به معروف است