مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 18:202024-01-05سياسي

کمبود سرمایه گذاری در صنعت کشور


نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به کمبود سرمایه گذاری در عرصه کلان صنعت اشاره کرد و گفت: ناترازی های موجود در صنعت از جمله انرژی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مصطفی طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در آیین احیای واحد سرجین بافت زنجان به کمبود سرمایه گذاری در عرصه کلان صنعت اشاره و اظهار کرد: در این حوزه میزان استهلاک از سرمایه گذاری پیشی گرفته است در حالیکه وظیفه ما حداقل حفظ و نگهداری از وضعیت موجود است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حفظ وضعیت موجود با شعار و حرف نیست، افزود: در این رابطه باید اقدامات خاصی انجام شود.

وی بر لزوم اصلاح ناترازی موجود در حوزه انرژی کشور تاکید کرد و گفت: این اقدامات اصلاحی در ناترازی ارز و تسهیلات هم انجام شود و متاسفانه سال جاری هم وضعیت خوبی ندارد که اگر این مشکلات و ناترازی به حداقل برسد بخشی از مشکل سرمایه گذاری هم حل می شود.

طاهری قیمت گذاری و به صرفه کردن تولید و در مجموع ساماندهی کسب و کار را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: از راه کارهای کمک به این مهم تسهیل امر صادرات است.

محمود بهبهانی، رییس هیأت مدیره شرکت سرجین بافت زنجان هم در این مراسم با بیان اینکه این طرح با نیت ایجاد ارزش افزوده از پنبه تا پو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود سرمایه گذاری در صنعت کشور

کمبود سرمایه گذاری در صنعت کشور